Zamykanie konta w Citibanku
Informacje o Citibanku
Citi Handlowy powstał w 2001 roku z połączenia Banku Handlowego w Warszawie S.A. (najstarszego komercyjnego banku w Polsce) i Citibank Poland S.A. Bank stanowi integralną część grupy Citi (jednej z największych globalnych instytucji finansowych). Bank oferuje produkty dla klientów indywidualnych, małych przedsiębiorstw, dużych korporacji.
Jak zamknąć konto w Citibanku?
Dyspozycję zamknięcia konta w Citi można złożyć na kilka sposobów. Sposoby złożenia dyspozycji likwidacji konta w Citibanku to:
- złożenie pisemnego oświadczenie o wypowiedzenie w oddziale banku,
- przesłanie pisemnego oświadczenia na adres banku (w tym przypadku podpis złożony pod oświadczeniem musi się zgadzać ze wzorem podpisu jaki posiada bank, bank może próbować zweryfikować oświadczenie drogą telefoniczną),
- złożenie dyspozycji drogą telefoniczną,
- złożenie polecenia wypowiedzenia w serwisie internetowym banku,
Standardowo okres wypowiedzenia w banku Citi Handlowym to jeden miesiąc. W tym okresie rachunek jest prowadzony przez bank na normalnych zasadach.
Złożenie wypowiedzenia umowy o prowadzenie konta bankowego skutkuje wypowiedzeniem innych produktów bankowych (np. Linia Kredytowa Citibank oraz Linia Kredytowa Zabezpieczona). Zostaną one zamknięte wraz z kontem. Konieczne jest uregulowanie wszelkie zobowiązania wobec banku przed zakończeniem okresu wypowiedzenia.
Uwaga!
Rozwiązanie umowy o rachunek oszczędnościowo rozliczeniowy (konto bankowe) nie jest równoznaczne z zamknięciem karty kredytowej.
Opłaty za zamknięcie konta w Citibanku
Według §28. Punkt 12. bank nie przewiduje opłat za rozwiązanie umowy.
Dokumenty związane z zamknięciem rachunku w Citibanku
Regulamin
Tabela Opłat i Prowizji
Wyżej znajdujące się odnośniki do dokumentów dotyczą kont otwartych po 1 sierpnia 2013 roku. Archiwalne dokumenty udostępnione są przez bank pod poniższym odnośnikiem:
Archiwalne dokumenty